Мета проведення технічного обслуговування засобів обчислювальної техніки

Під технічним обслуговуванням розуміється проведення профілактичних робіт для підтримки працездатності та зовнішнього вигляду обладнання (включаючи внутрішнє та зовнішнє чищення). Це завдання вирішується різними організаціями по-різному. У деяких випадках створюються власні сервісні підрозділи, але такий шлях дуже складний з організаційно-технічної точки зору, вимагає серйозних матеріальних витрат і може бути економічно виправданий тільки для великих ЛВС (більше трьох тисяч автоматизованих робочих місць (АРМ)).

Тому в більшості випадків здійснюється укладення договорів на технічне обслуговування та ремонт СВТ із зовнішніми організаціями, які мають необхідний пакет ліцензій, технічне оснащення, кваліфіковані кадри та налагоджені канали поставок запасних частин і комплектуючих. Цьому шляху віддають перевагу бюджетні організації, що експлуатують невеликі та середні ЗС.

Такі договори передбачають регулярне регламентне обслуговування всього парку СВТ відповідно до затвердженого переліку. Переліки регламентних робіт розробляються для принтерів, копіювально-розмножувальної, факсимільної та іншої офісної техніки. За бажанням замовника, до переліку можуть бути додатково включені інші роботи, наприклад, тестування ПЕОМ на наявність вірусів, при необхідності – їх лікування.